دوشنبه 04 بهمن 1400 - Mon 24 Jan 2022
  • فهم تفاوت آمریکا با چین و روسیه این قدر سخت است؟!

  • سامانه بارشی در راه ایران/ بارش برف و باران از چهارشنبه آغاز می‌شود

  • پاسخ کارشناسان آمریکایی-اسرائیلی به یک سؤال: اگر مذاکرات هسته‌ای با ایران شکست بخورد، چه می‌شود؟

  • جا‌یابی « تله های انفجاری» اصلاح طلبان برای انقلاب اسلامی و مردم

  • مداحی، موسیقی پاپ نیست /باید مراقبت شود تا ترکیب مداحی و حقیقت و هویت آن از بین نرود.

  • وقتی «رپ» در قاب تلویزیون «تبلیغ» می‌شود!/ چند پرسش بی‌پاسخ

  • بارش برف در شهرستان دلفان

  • اتش بازی یحیی در نقل و انتقالات پرسپولیس/ مذاکره پرسپولیس با لژیونر سرشناس

  • دوئل استقلال و پرسپولیس آغاز شد /اتش بازی سرخابی ها در نقل و انتقالات نیم فصل

  • میوه‌های مفید برای کاهش چربی بدن

  • فیلم/ شعرخوانی زیبای غفارنژاد در محضر رهبرانقلاب

  • قیمت خودروهای فراموش شده +جدول

  • بهترین دمنوش‌ها برای رفع آبریزش بینی

  • فیلم/ درگیری تن به تن انسان با خرس

  • قیمت انواع پراید در بازار +جدول

  • ۶ درمان طبیعی برای حالت تهوع

  • قیمت انواع اتو بخار +جدول

  • ویتامین‌های موثر برای مقابله با کرونا

  • ویدئو / رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه

  • این عکس خیلی حرف داره!

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 279685
    تاریخ انتشار: 22/دي/1400 - 09:55

    معرفی ۵ نوشیدنی مفید برای لاغری

    آب، چای شیرین نشده، آب سبزیجات، قهوه و شیر کم چرب می‌تواند شما را در کاهش وزن یاری کند

     معرفی ۵ نوشیدنی مفید برای لاغری

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از بهداشت نیوز برای رسیدن به وزن ایده آل، تنها نباید به محتویات بشقاب غذا نگاه کنید. نوشیدنی‌های پرطرفدار زیادی بخاطر وجود کربوهیدرات فراوان، شما را از هدفتان دور می‌کنند.

    اما در مقابل، ۵ نوشیدنی مطلوب و خوش طعم در دسترس هستند که به کاهش وزن شما کمک شایانی می‌کنند.

    آب:

    اما اگر می‌خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نشود، آب گزینه‌ای عالی است. می‌توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب نیز می‌تواند نوشیدنی سالم و خوش طعم باشد.

    آب سبزیجات:

    فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه‌ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می‌آید. آب سبزیجات، می‌تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می‌توانند بخاطر داشتن طعم‌های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

    چای شیرین نشده:

    قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کمک به کم کردن وزن، ثابت شده است. می‌توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید.

    البته چای قرمز هم همانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌تواند علاوه بر کمک به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کند.

    قهوه:

    نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می‌تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی شود. همچنین اضافه کردن شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می‌شود.

    شیر کم چرب:

    شیر، منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم است که می‌تواند به رشد و استحکام استخوان‌ها کمک شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه.

    اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می‌توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما