دوشنبه 04 بهمن 1400 - Mon 24 Jan 2022
  • فهم تفاوت آمریکا با چین و روسیه این قدر سخت است؟!

  • سامانه بارشی در راه ایران/ بارش برف و باران از چهارشنبه آغاز می‌شود

  • پاسخ کارشناسان آمریکایی-اسرائیلی به یک سؤال: اگر مذاکرات هسته‌ای با ایران شکست بخورد، چه می‌شود؟

  • جا‌یابی « تله های انفجاری» اصلاح طلبان برای انقلاب اسلامی و مردم

  • مداحی، موسیقی پاپ نیست /باید مراقبت شود تا ترکیب مداحی و حقیقت و هویت آن از بین نرود.

  • وقتی «رپ» در قاب تلویزیون «تبلیغ» می‌شود!/ چند پرسش بی‌پاسخ

  • بارش برف در شهرستان دلفان

  • اتش بازی یحیی در نقل و انتقالات پرسپولیس/ مذاکره پرسپولیس با لژیونر سرشناس

  • دوئل استقلال و پرسپولیس آغاز شد /اتش بازی سرخابی ها در نقل و انتقالات نیم فصل

  • میوه‌های مفید برای کاهش چربی بدن

  • فیلم/ شعرخوانی زیبای غفارنژاد در محضر رهبرانقلاب

  • قیمت خودروهای فراموش شده +جدول

  • بهترین دمنوش‌ها برای رفع آبریزش بینی

  • فیلم/ درگیری تن به تن انسان با خرس

  • قیمت انواع پراید در بازار +جدول

  • ۶ درمان طبیعی برای حالت تهوع

  • قیمت انواع اتو بخار +جدول

  • ویتامین‌های موثر برای مقابله با کرونا

  • ویدئو / رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه

  • این عکس خیلی حرف داره!

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 279182
    تاریخ انتشار: 19/دي/1400 - 11:15

    ویتامین‌هایی که باعث لاغری می‌شوند

    متخصصان می‌گویند مصرف ویتامین‌هایی مانند ث و ب ۱۲ در زمان مناسب، سوخت و ساز بدنی شما را افزایش می‌دهند.

     ویتامین‌هایی که باعث لاغری می‌شوند

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از بهداشت نیوز بدن انسان مدام در حال انجام واکنش‌های شیمیایی بسیاری است که تعدادی از آن‌ها در مراحل مختلف به ویتامین‌ها نیاز دارند. اگر ویتامین‌های مورد نیاز در این واکنش‌ها تأمین نشود، ممکن است فرآیند انجام آن‌ها دچار اختلال شود و عملکرد بدن را با مشکل مواجه سازد. در نتیجه، اگر بدن نتواند به درستی فعالیت کند، تلاش شما برای کاهش وزن بی ثمر خواهد ماند. با مصرف ویتامین‌های ضروری، به بدن این امکان را می‌دهید تا با حداکثر پتانسیل خود کار کند و بازدهی بهتری در حذف چربی‌های اضافه داشته باشد.

    ویتامین‌هایی که می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند:

    ویتامین دی

    ویتامین دی، یکی ویتامین‌هایی‌ست که به راحتی در دسترس شماست. بدن شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به راحتی می‌تواند ویتامین دی مورد نیاز را تأمین کند. ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است. با مصرف مکمل ویتامین D نیز می‌توان کمبود آن را جبران کرد.

    ویتامین ب ۱۲

    اگر دچار کمبود ویتامین ب۱۲ باشید، بدنتان تصمیم می‌گیرد تا به جای سوزاندن مواد مغذی، آن‌ها را به بافت چربی تبدیل کند! شما می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق، این ویتامین را از طریق مصرف مکمل‌ها و محصولات حیوانی دریافت کنید [ ویتامین ب ۱۲ در مواد غذایی گیاهی یافت نمی‌شود].

    ویتامین ث

    این ویتامین برای کاهش وزن مفید است؛ طبق تحقیقات، افرادی که بدنشان دارای ویتامین ث بیشتری است، [نسبت به افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند]، با سرعت بیشتری لاغر می‌شوند. مصرف مکمل می‌تواند راهی مناسب برای بالا نگه داشتن سطح ویتامین C باشد، اما مصرف میوه و سبزیجاتی که سرشار از این ویتامین هستند، علاوه بر تأمین ویتامین ث، باعث افزایش سلامت رژیم غذایی شما می‌شود.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما