دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 - Mon 20 May 2024
  • چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است

  • اجتماع امام رضایی ها برای شهادت خادم الرضا

  • روزی که به عنوان سومین شهید محراب به شهادت رسیدم این تصویر مرا چاپ کنید

  • نگاهی گذرا بر زندگی نامه و سوابق شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی

  • شهادت ۳ مامور پلیس توسط شرور سطح یک تهران

  • ازدحام مردم و عزاداری در میدان ولیعصر+ فیلم

  • سید سادات ابراهیم رئیسی نشان داد که خط شهادت هنوز ادامه دارد.

  • حقوق‌ کارکنان و یارانه درحال پرداخت است

  • دو راهی سخت استقلال در نقل‌وانتقالات

  • پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان

  • پیام تسلیت سران و مقامات جهان در پی شهادت رئیس جمهور ایران

  • پس از شهادت رئیس جمهور چه کسی مسئولیت اداره دولت را بر عهده می‌گیرد؟

  • ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید + فیلم

  • سانحه برای بالگرد حامل رئیسی در جلفا/ آخرین اخبار از سانحه برای بالگرد رییس جمهور و هیات همراه/ توضیحات وزیر کشور دربارۀ حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور+جزئیات +فیلم

  • تکلیف پرسپولیس را استقلال مشخص می کند

  • شما طبق قانون شهید شده‌اید!

  • رئیسی: مرز ایران و آذربایجان را به مرز امید و فرصت بدل خواهیم کرد+ فیلم

  • رسانه می‌تواند در میدان نبرد، پیام‌آور امید باشد

  • حکم نهایی تتلو صادر شد

  • تاج: پیگیر فساد در فدراسیون هستیم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 149021
    تاریخ انتشار: 05/شهريور/1398 - 12:19
    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی

    برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟

    با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با وجود بالا بودن اولویت برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، همچنان چند چالش اساسی وجود دارد.

    برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟

     علیرضا قنادان در باره آخرین وضعیت برقی کردن تاکسی های پایتخت اظهار کرد یکی از چالش‌های اساسی در این راستا یافتن خودرویست که امتحان خود را پس داده و امکان پایلوت کردن آن وجود داشته باشد. این خودرو به عنوان تاکسی باید از سطح استاندارد بالاتری نسبت به یک خودروی معمولی برخوردار باشد. دومین چالش تاسیس ایستگاه های شارژ و مسئله سوم روش بهره برداری از تاکسی های برقی است.
    وی در ادامه افزود ریسک برقی کردن تاکسی ها نباید متوجه رانندگان آن ها باشد بهترین حالت یافتن سرمایه گذار و یا سرمایه گذارانیست که ریسک سرمایه گذاری را بپذیرند. زمانی که امکان واردات خودرو وجود داشت سرمایه گذاری در این راستا یافت نشده و زمانی که افراد حاضر به سرمایه گذاری شدند امکان واردات خودرو از بین رفته بود.
    قنادان در انتها خاطرنشان کرد که در حال حاضر در حال پیگیری واردات خودرو با کاربری عمومی هستیم که این امر نیازمند مصوبه دولت است. پیش از این در نشستی با شرکت‌های سایپا، مپنا و شهرداری تهران مقرر شد اقدامات لازم برای تامین زیرساخت های ضروری انجام شده و از پایلوت کردن خودروها برای تاکسی رانی نیز حمایت شود.
     

    منبع : تسنیم

    نظرات بینندگان
    نظرات شما