یکشنبه 04 مهر 1400 - Sun 26 Sep 2021
  • حافظ در باره شهید سلیمانی چه گفته بود؟!

  • نباید چرتکه انداخت که چقدر در آموزش و پرورش هزینه شده است/ شأن معلمان مورد توجه قرار بگیرد

  • نظم نوین جهانی در سایه شانگهای و اوکوس/ تحکیم روابط اروپا با چین و روسیه، پاسخی به خنجر از پشت امریکا

  • قفل سکوت درپرسپولیس شکسته شد/افشاگری مرد جنجالی ازدستهای پشت پرده مافیا در باشگاه

  • تیرخلاص مجیدی به شورشیان در استقلال/تکلیف لیست اخراجی ها در استقلال مشخص میشود

  • خانه تکانی به سبک یحیی در پرسپولیس/خط قرمز یحیی روی سه بازیکن نیمکت نشین سرخ پوشان +اسامی

  • علت سه‌رقمی بودن مرگ‌ومیرها/ دوز سوم را چه افرادی باید بزنند؟

  • چین و آمریکا در آستانه جنگی شدید قرار دارند / اگر بایدن تسلیم لابی پنتاگون شود جنگ جهانی سوم شعله‌ور خواهد شد

  • شباهت های باور نکردنی میان لیدر اصلاحات و اشرف غنی!/ناگفته هایی از شب حمله بوش به کابل

  • مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شد

  • افشاگری معاون استقلال درباره جدایی یک ستاره/ فقط به خاطر حرف‌های عبدیان رفت ا

  • مواضع رئیسی محکم و مبتنی‌ بر عقلانیت بود/ نباید با عجله و بدون نقشه راه به مذاکرات پیوست

  • خون مطهر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد/ هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست

  • خبر خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس /سه شاه ماهی پرسپولیسی در انتظار رونمایی (عکس)

  • شوک بزرگ به هواداران استقلال / شاه ماهی محبوب استقلال هم رفتنی شد /مقصدبعدی این پدیده استقلال کجاست؟

  • شاه ماهی استقلالی می شود ؟ مدیران استقلال شهریار را جایگزین فرهاد مجیدی می کنند. فوری

  • خبر خوب پرسپولیسی‌ها / محرومیت فرهاد مجیدی/ توهین به هواداران پرسپولیس!

  • شهیدی که از خدا خواست بعد از شهادت دوباره زنده شود

  • سرپوش ابتکار بر ابهام امنیتی دولت روحانی

  • آقای رئیسی هنوز یک نفر از آن مثلث «ول» باقیمانده/ ماجرا چیست؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 255928
    تاریخ انتشار: 12/مرداد/1400 - 20:14

    ۴ خوراکی ویژه برای سلامت مردان

    نیاز‌های سلامتی مردان با نیاز‌های زنان متفاوت است و بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از غذا‌ها به آن‌ها در برابر نگرانی‌های رایج سلامت مردان کمک کند.

     ۴ خوراکی ویژه برای سلامت مردان

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» نیاز‌های سلامتی مردان با نیاز‌های زنان متفاوت است و بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از غذا‌ها به آن‌ها در برابر نگرانی‌های رایج سلامت مردان کمک کند.

    به نقل از نشریه Everyday Health یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتی مطلوب ضروری است، اما آیا به اندازه کافی از غذا‌های خاصی که برای بدنتان ضروری است می‌خورید؟ اختلال جنسی، بهبود ماهیچه‌ها بعد از ورزش، افسردگی، اختلال شناختی، ناباروری و موارد دیگر را می‌توان با خوراکی‌ها کنترل کرد:

    ماهی قزل آلای وحشی

    کمبود ویتامین D ممکن است به درمان بسیاری از اختلالات جنسی مردانه کمک کند. طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ در مجله Dermato-Endocrinology منتشر شد، دریافت مقدار کافی ویتامین D ممکن است با کاهش آسیب عروقی ناشی از التهاب، خطر ابتلا به مشکلات جنسی را به حداقل برساند.

    گردو

    گردو منبع عالی اسید‌های چرب امگا ۳، آنتی اکسیدان‌ها و مواد شیمیایی گیاهی است که ممکن است برای سلامت مغز مفید باشد. این مواد مغذی برای کمک به دفع افسردگی و حفظ عملکرد شناختی موثر بوده اند. بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ در مجله تغذیه منتشر شد، گردو همچنین با استرس اکسیداتیو و التهاب که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می‌شود مقابله می‌کند. یک نصف فنجان گردو ۲.۷ گرم چربی امگا ۳ را تأمین می‌کند. این مقدار بیش از مقدار توصیه شده روزانه است.

    شیر کاکائو

    بر اساس مطالعه محققان بخش تغذیه، ورزش و علوم بهداشتی در دانشگاه واشنگتن مرکزی در النسبورگ، واشنگتن، که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، شیر شکلات می‌تواند یک نوشیدنی بازیابی موثر و مقرون به صرفه برای بسیاری از ورزشکاران استقامتی باشد. شیر شکلات کم چرب دارای نسبت ۴ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین است که مشابه بسیاری از نوشیدنی‌های تجاری است. همچنین مایعات و سدیم مورد نیاز را برای کمک به بهبودی بعد از تمرین تأمین می‌کند. این مطالعه نوشیدن شیر شکلات را بلافاصله بعد از ورزش و دوباره دو ساعت بعد توصیه می‌کند.

    میوه‌ها و سبزیجات

    میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند و حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که می‌تواند از قلب شما محافظت کند، با خستگی مبارزه کرده و احساس خوبی را در شما حفظ کند. اما مردان بیشتر از زنان به این ترکیب نیاز دارند. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که مردان روزانه ۲ فنجان میوه و ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات بخورند. در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با میوه و سبزیجات پر کنید. طرف دیگر را برای غلات کامل و پروتئین‌های با کیفیت خوب مانند لوبیا و آجیل، مقادیر متوسط ​​ماهی و مرغ و گهگاه گوشت قرمز و لبنیات نگهدارید

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما