یکشنبه 28 شهريور 1400 - Sun 19 Sep 2021
  • وزیر جنگ جبهه اصلاحات اعلام جهاد کرد/ چرا اصلاح‌طلبان از نیروی قدس وحشت دارند؟

  • علائم گوارشی کرونا را بشناسید

  • واردات واکسن و عضویت در شانگهای حاصل کدام دولت است؟!/ قیاس دولت هشت ساله روحانی با ریاست جمهوری پنجاه روزه رئیسی!

  • جهان تحت سیطره‌ چه کسانی است؟

  • فیلم/ بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی

  • قیمت روز گوشی موبایل در ۲۸ شهریور

  • گریم سنگین ستاره جوان سینما

  • شوک خبری در اردوگاه پرسپولیس قبل از دیدار حساس/نیمکت نشینی ستاره جنجالی پرسپولیس قطعی شد

  • خبرخوش یحیی و پرسپولیس برای هوادران/منتظر ستاره نوظهور پرسپولیس باشید

  • نکات مهم به برای واکسیناسیون کرونا

  • جدیدترین رسوایی کاسبان تحریم و بزک کنندگان FATF/ پیوستن ایران به شانگهای؛ چه کسانی بلد هستند با دنیا مذاکره کنند؟

  • فیلم/ رضایت مردم از روند واکسیناسیون کرونا

  • چشمان خیره کننده ستاره جاودان سینمای ایران

  • نگرانی های یک حامی به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب

  • رعایت حجاب، صحنه نماز، اهدای مدال به شهدا و استفاده از چفیه بعنوان نماد ایثار و مقاومت، اینها ارزش است

  • شما زبان گفتگو با دنیا را بلد بودید؟!

  • تیپ شیک و لاکچری بازیگر زن سینما

  • آخرین جزئیات بازگشایی مدارس

  • سنگین‌ترین صف‌ خرید سهام بورس

  • ویژگی منحصر به فرد واکسن «رازی کووپارس»

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 254660
    تاریخ انتشار: 05/مرداد/1400 - 00:58

    مهلت دو ماهه اتحادیه اروپا به گوگل برای بهبود نتایج جست و جو

    کمیسیون اروپایی و مقامات حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا به گوگل دو ماه برای بهبود شیوه ارائه نتایج جست و جو برای پروازها و هتلها و توضیح نحوه رنکینگ آنها مهلت دادند در غیر این صورت با مجازات روبرو خواهد شد.

     مهلت دو ماهه اتحادیه اروپا به گوگل برای بهبود نتایج جست و جو

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایسنا، محبوب‌ترین موتور جست و جوی اینترنت جهان مدتهاست با تفحص مقامات ضد انحصارطلبی و گروههای حامی حقوق مصرف کننده در سراسر جهان بر سر شیوه های کسب و کار خود روبرو بوده که در بعضی از موارد به وضع جریمه های سنگین منتهی شده است. جدیدترین اعتراض به گوگل مربوط به قیمتها در خدمات گوگل فلایتس و گوگل هتلز است.

    کمیسیون اروپا و دیده بانهای مصرف کننده ملی که در راس آنها رگولاتور هلند و ریاست عمومی بازرسی اقتصادی بلژیک قرار داشتند، در بیانیه مشترکی اعلام کردند قیمتهای خدمات مربوط باید شامل هزینه ها یا مالیاتها باشد تا از پیش قابل محاسبه باشد و در عین حال، قیمتهای رفرنس که برای محاسبه تخفیفهای داده شده استفاده می شوند باید به شکل واضحی قابل تشخیص باشند.

    دیدیه ریندرز، کمیسیونر دادگستری اتحادیه اروپا اظهار کرد: مصرف کنندگان اتحادیه اروپا نباید در هنگام استفاده از موتورهای جست و جو برای برنامه ریزی تعطیلاتشان گمراه شوند. باید به مصرف کنندگان قدرت دهیم تا بتوانند انتخاب خودشان را بر مبنای اطلاعات شفاف و بی طرفانه انجام دهند.

    سازمانهای دیده بان مصرف کننده اروپایی هم به گوگل اعلام کردند باید شرایط استاندارد گوگل استور را تغییر دهد زیرا بعضی از موارد نشان داده که فروشندگان حق بیشتری نسبت به مصرف کنندگان داشته اند.

    اگر پیشنهادهای گوگل کافی نباشند، نهادهای اروپایی درباره این موضوع مذاکرات بیشتری با گوگل خواهند داشت و ممکن است این شرکت را جریمه کنند.

    بر اساس گزارش رویترز، گوگل در بیانیه ای از گفت و گو استقبال و اعلام کرد با سازمانهای حامی حقوق مصرف کننده و کمیسیون اروپا برای انجام بهبودهایی که به نفع کاربران خواهند بود و شفافیت بیشتری فراهم می کنند، همکاری می کند.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما