پنجشنبه 01 مهر 1400 - Thu 23 Sep 2021
  • شاه ماهی استقلالی می شود ؟ مدیران استقلال شهریار را جایگزین فرهاد مجیدی می کنند. فوری

  • خبر خوب پرسپولیسی‌ها درباره محرومیت فرهاد مجیدی!

  • شهیدی که از خدا خواست بعد از شهادت دوباره زنده شود

  • سرپوش ابتکار بر ابهام امنیتی دولت روحانی

  • آقای رئیسی هنوز یک نفر از آن مثلث «ول» باقیمانده/ ماجرا چیست؟

  • واکسیناسیون دانش‌آموزان تازه‌ترین دغدغه جهان/ نکاتی که برای واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ باید بدانید

  • فوت کوزه‌گری رئیسی در رفوگری رابطه مردم و حاکمیت

  • دیپلماسی درایت و قاطعیت در نیویورک

  • به هلاکت رسیدن عاملان ترور سردار سلیمانی/دکترین جدید «چشم در برابر چشم» محور مقاومت ایران

  • آخرین خبرها از درگیری‌ها در قلب یمن/ جزئیات درگیری های سنگین در حومه شمال غرب شهر مارب

  • حمایت مدیر اصلاح‌طلب از قاتلان گلستان هفتم + عکس

  • خبرخوش به هواداران استقلال / همه چیز آماده بازگشت شاه ماهی آبی پوشان شده است

  • خبر فوق العاده برای پرسپولیس از یک شاه ماهی/ فوق ستاره به زودی به ترکیب شاگردان گل محمدی اضافه می‌شود

  • این شخص تا اطلاع ثانوی، همه کاره استقلال شد

  • علت شکایت فرشاد احمد زاده از پرسپولیس مشخص شد

  • خبر خوش به هواداران پرسپولیس قبل از بازی با الهلال /فوق ستاره به تیم بازگشت

  • فرهاد مجیدی از مدیران استقلال ۴ بازیکن بزرگ خواست!

  • این نیز گذشت و روسیاهی به ذغال ماند!

  • هشتاد روز با ریاست جدید قوه قضاییه /تفاوت دوران ریاست اژه‌ای با دوران رئیسی

  • سفر متفاوت مادربزرگ شهید در ماه صفر

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 254457
    تاریخ انتشار: 03/مرداد/1400 - 14:19

    آخرین وضعیت روغن موتور در بازار

    با کمبود روغن موتور در بازار مواجهیم/ تامین روغن موتور وظیفه وزارت صمت است/ قطعی چند‌باره سامانه گمرک در یک روز

    آخرین وضعیت روغن موتور در بازار

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»نقل از ایلنا ،غلامحسین دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به معطلی کامیون‌ها در بنادر و گمرکات برای انجام عملیات بارگیری و تخلیه اظهار داشت: دلایل معطلی رانندگان در بنادر و گمرکات برای بارگیری متفاوت است و به شرایط بستگی دارد اما یکسری از عواملی که باعث ایجاد تاخیر و معطلی در تخلیه و بارگیری کامیون‌ها می‌شود، خارج از اراده دستگاه‌ها است.

    وی افزود: برای مثال پیش آمده که سامانه گمرک چند بار در روز قطع شود اما باز هم نمی‌توان انگشت اتهام را به فقط سمت یک دستگاه برد چراکه گاها برق در این مناطق قطع می‌شود و سامانه‌ها دچار مشکل می‌شوند که تمام این‌ها باعث معطلی رانندگان خواهد بود.

    مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه رانندگان و کامیون داران تمام این شرایط را پذیرفته‌اند و در این مسیر در حال تردد و جابه جایی بار هستند، گفت: این مسائل با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قابل رفع است اما در زنجیره تامین که دستگاه‌های متعددی در آن حضو دارند، نمی‌توان گفت بخش حمل و نقل باید همواره در شرلیط فوق‌العاده باشد.

    دغاغله گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که در یک تغییر شیفت کارکنان و تغییر شیفت، دو تا سه ساعت ارایه خدمات متوقف می‌شود در حالی که باید نیروی جایگزین وجود داشته باشد تا رانندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند نسبت به تخلیه و بارگیری اقدام کنند.

    وی همچنین با اشاره به مشکل کمبود روغن موتور در بازار اظهار داشت: تامین روغن موتور از وظایف ذاتی وزارت صمت است و سازمان حمایت باید بازار را کنترل و رصد کند اما با این حال سازمان راهداری تخصیص روغن موتور به کامیون‌های فعال پای بندر امام را  برعهده گرفته است و این اقدام به قبل از حمل کالاهای اساسی مربوط می‌شود.

    مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر روغن موتور در بنادر بین رانندگان توزیع می‌شود، گفت: از وزارت صمت تقاضا داریم که به رفع مشکل کمبود روغن موتور در بازار ورود کند تا هر چه سریع‌تر این مشکل جدی برطرف شود و رانندگان برای تامین روغن موتور دغدغه‌ای نداشته باشند.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما