چهارشنبه 28 مهر 1400 - Wed 20 Oct 2021
  • سوپرایز باشگاه استقلال برای هوادران ابی پوش/لژیونر تیم ملی در چند قدمی ابی پوش شدن

  • جدایی این ستاره از پرسپولیس قطعی شد/شاه ماهی سرخ پوشان ساز جدایی کوک کرد

  • اکونومیست: حالا ایران است که به آمریکا فشار می‌آورد

  • جایگاه ایران در «اکسپوی دبی» کجاست؟/ جایی برای رونمایی از تلویزیون و برج ایفل تا هوش مصنوعی +عکس

  • ریل گذاری روحانی برای دولت

  • فیلم/ عملیات نجات بعد از سیل ویرانگر هند

  • تیرخلاص شاه ماهی ابی پوش به استقلال/دردسر تازه که باعث محرومیت استقلال می شود

  • خبرخوش برای هوادران استقلال/ رونمایی مجیدی از دو خرید جنجالی در ترکیب طوفانی

  • دردسر تازه برای استقلال و مجیدی/خبری غیرمنتظره که خشم هوادران را در بر داشت

  • وداع با پیکر جانباز شهید سردار حسین صفری

  • شهدایی که بر اثر سوختن چیزی از پیکرشان باقی نماند+تصاویر

  • محبوب ترین چهره‌ها سیاسی ایران

  • اماراتی‌ها دلار می‌شمارند؛ ما عکس‌های احمدی نژاد را می بینیم

  • خبری غیرمنتظره از اردوگاه استقلال/تیرخلاص بازیکن جنجالی استقلال به هوادران

  • جدایی سه بازیکن جنجالی از پرسپولیس/انقلاب گل محمدی در ترکیب پرسپولیس

  • شوک خبری به هوادران سرخابی ها/نقره داغ شدن استقلال و پرسپولیس در AFC

  • سیگنال‌های رئیسی برای بازارها/ ۵ پیام مهم رئیس جمهور برای دلار

  • فیلم/ شایعات فضای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته

  • احمدی نژاد سیاستمداری نام آشنا که عاقبت بخیر نشد

  • بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از روایت فتح

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 211998
    تاریخ انتشار: 27/آذر/1399 - 13:07

    رژیمی که شما را در هفت روز پنج کیلو لاغر می‌کند!

    امروزه افراد زیادی از مشکل چاقی رنج می‌برند و به دنبال روشی برای کاهش وزن سریع و سالم هستند.

    رژیمی که شما را در هفت روز پنج کیلو لاغر می‌کند!

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»هر فردی آرزو دارد در مدت زمان کوتاهی به اندامی لاغر دست یابد. شما برای رسیدن به این هدف، می‌توانید رژیم یک هفته‌ای را دنبال و حدود ۵ کیلوگرم وزن کم کنید. این رژیم شامل مواد مغذی مورد نیاز بدن در طول روز بوده که به شرح زیر است:

    کاهش کربوهیدرات‌ها

    غذا‌های حاوی کربوهیدرات کمتری بخورید.کربوهیدارت‌ها در نان، شیرینی، برنج و ماکارونی یافت می‌شود. لبنیات، سبزیجات نشاسته‌ای و میوه‌ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند. بهتر است نان، غلات و برنج سفید را با جو دو سر یا برنج قهوه‌ای جایگزین کنید و سبزیجاتی مانند گل کلم، کلم بروکلی و خیار بخورید.

    پروتئین مصرف کنید

    توصیه می‌شود از غذا‌های حاوی پروتئین استفاده کنید که به احساس سیری طولانی مدت کمک می‌کند. همچنین مصرف پروتئین بدون چربی در هر وعده غذایی توصیه می‌شود.

    سبزیجات و میوه‌ها

    توصیه می‌شود از میوه‌ها و سبزیجات کم کالری استفاده کنید که باعث احساس سیری شده و در نتیجه منجر به کاهش وزن اضافی بدن می‌شود.

    نوشیدن بیش از حد آب

    نوشیدن بیش از حد آب به احساس سیری کمک می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود روزانه ۸ فنجان آب بنوشید.

    کاهش نوشیدنی‌های کافئین دار

    شما باید مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین را کاهش دهید و خود را به مصرف مقادیر کم کافئین بدون قند محدود کنید، زیرا می‌دانید کافئین ادرار آور است؛ بنابراین خوردن مقدار زیادی از آن منجر به کم آبی و خستگی می‌شود.

    چای سبز

    چای سبز به کاهش وزن کمک می‌کند، زیرا حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است، توصیه می‌شود آن را بدون شکر بنوشید تا کالری آن افزایش نیابد.

    تعیین زمان برای پایان غذا خوردن

    حداقل از چهار ساعت قبل از خواب از خوردن غذا خودداری کنید، زیرا این امر به سوزاندن چربی بیشتر در بدن کمک می‌کند و به همین دلیل توصیه می‌شود ساعت ۷ بعد از ظهر غذا را تناول کرده باشید.

    انجام ورزش

    باید به صورت روزانه تمرینات ورزشی انجام شود که این امر به سوزاندن چربی بدن و کاهش وزن کمک می‌کند، توصیه می‌شود ورزش‌های هوازی یا پیاده روی سریع، دویدن، شنا و بوکس انجام دهید.

     

     

    Preview

     

    نظرات بینندگان
    نظرات شما